<+Bla^> niihä meilläki tehää..asiakas saa väärän tuotteen ja reklamoi siitä..eka venaillaa pari viikkoa kunnes ne ottaa uusiks yhteyttä..sitte katotaa et puuttuuko sieltä oikeesti jotain
<+Bla^> sen jälkee väitetää ettei puuttunu
<+Bla^> sitte ootellaa taas pari viikkoa ja lototaa josko asiakas alkaa vääntää
<+Nurffe> huvittava lukee tuolta noita pixmanian käyttäjäkokemuksia ku kaupan vastinees on aina sama copypastettu vastaus :D
<+Bla^> sitte ilmotetaa et jooh me korvataan se tuote..ja taas pari viikkoa hiljasuutta
<+Bla^> ja sitte EHKÄ korvaus
<+Nurffe> reilupeli :D
<+Bla^> mut niihä se menee
< Outsou> millo niit kelloi siirretään taas
<+Nurffe> ton tarinana jälkeen KANNATTAA EHDOTTOMASTI mainita mille lafgalle teet töitä :D
<+Bla^> sen jälkee väitetää ettei puuttunu
<+Bla^> sitte ootellaa taas pari viikkoa ja lototaa josko asiakas alkaa vääntää
<+Nurffe> huvittava lukee tuolta noita pixmanian käyttäjäkokemuksia ku kaupan vastinees on aina sama copypastettu vastaus :D
<+Bla^> sitte ilmotetaa et jooh me korvataan se tuote..ja taas pari viikkoa hiljasuutta
<+Bla^> ja sitte EHKÄ korvaus
<+Nurffe> reilupeli :D
<+Bla^> mut niihä se menee
< Outsou> millo niit kelloi siirretään taas
<+Nurffe> ton tarinana jälkeen KANNATTAA EHDOTTOMASTI mainita mille lafgalle teet töitä :D
<- Edellinen quote Seuraava quote ->
Tiedot quotesta
Lähettäjä | Tuntematon |
Tilanne | Hylätty |
Pisteitä per viikko | 0.00 |
Pisteitä viimeisen viikon aikana | 0 |